Timelønnet kundeservicemedarbejder til SAS søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På vegne af luftfartselskabet SAS ground handling, søger Foundever i Odense ekstra personale

 

Er du grundig og god til kundeservice?

Som kundeservice medarbejder på vores bagage linjer vil vi sikre dig stærke kompetencer inden for kundeservice og kundehåndtering. Du vil indgå i et ungt team hvor vi hjælper hinanden med at hjælpe vores kunder, vi holder altid humøret højt – også når der er travlt.  

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder;

-Med besvarelse af diverse spørgsmål angående forsinket eller beskadiget bagage

-Med oprettelse, opdatering og aflæsning af bagagesager

-Med at være kontaktled imellem vores kunder og de lufthavne vi servicerer

 

Vi forventer at du:

-Er flydende skriftlig og mundtligt i et skandinavisk sprog samt engelsk

-Er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig

-Er en god kommunikator og kan skabe kontakt til alle slags kunder

-Formår at holde hovedet koldt i et til tider hektisk job

-Engagerer dig i dit arbejde og er villig til at lære

-Trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme

-Kan arbejde med flere forskellige IT-systemer på samme tid

 

En fordel

-Hvis du kan begå dig på flere skandinaviske sprog

-Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS

-Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer

-Hvis du tidligere har været i et callcenter

-Hvis du før har beskæftiget dig med kundeservice

 

Vi tilbyder dig

-En dynamisk arbejdsplads med de bedste kolleger

-Timelønnet arbejde. Vi tilbyder 120 kr/t + fritvalgskonto, pensionsordning og sundhedsforsikring

-Mulighed for hjemmearbejdsplads efter aftale



Arbejdstider

Hverdage mellem 8-16 og weekender mellem 9-14 – timer aftales efter behov, men forventes at være mindst 7 timer pr. uge. Det er forventligt at der arbejdes minimum 3 lørdage eller søndage i måneden.

 

Starttidspunkt

Hurtigst muligt

 

Ansøgning

  • For yderligere information eller spørgsmål kontakt Skill Rep Lars Bo Jensen på telefon 63 16 82 35.
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@connect.foundever.com hurtigst muligt
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

Arbejdssted:
Odense SØ, Agerhatten 27B

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS, Agerhatten, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job_odense@connect.foundever.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881336

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet