Erfaren medarbejder til Social-og Boligstyrelsens administrative HR-team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med administrative HR-opgaver og trives du med en bred kontaktflade i en stor organisation? Er du serviceminded og har du lyst til at indgå i et administrativt team med gode muligheder for egen udvikling og fleksible arbejdsforhold? Så er denne stilling måske noget for dig.

Jobbet
Du bliver en del af Social- og Boligstyrelsen HR-enhed, som består af 17 ambitiøse og engagede medarbejdere. Som nærmeste kolleger får du 6 fagligt dygtige og erfarne medarbejdere i det administrative HR-team.

I samarbejde med dine kolleger kommer du til at arbejde med alt fra rekruttering og lønadministration til generel personaleadministration og sagsbehandling i samarbejde med HR-enhedens personalejurister og øvrige HR-medarbejdere. Blandt dine primære opgaver kan nævnes:

  • Rekruttering
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter
  • Ferieadministration
  • Barsel- og sygdomsadministration
  • Administration af seniorordninger
  • Tidsregistreringsopgaver i mTime
  • Lønindberetning til Statens Administration
  • Kontrol af dokumenter og indberetning til forskellige systemer
  • Generel personaleadministrativ sagsbehandling.
Du får afvekslende opgaver og god sparring med kollegerne. Selvom vi ofte har travlt i det administrative HR-team, vil du møde nogle hjælpsomme kollegaer, som sætter pris på at have det sjovt med hinanden, og som prioriterer trivsel højt. Vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale.

Din profil
Det er en fordel, at du har erfaring med offentlig løn- og personaleadministration fra et lignende job.

Din uddannelsesmæssig baggrund er ikke afgørende. Du kan have en kontoruddannelse, en administrationsbachelor, en akademiuddannelse inden for offentlig administration eller anden relevant uddannelse.

Herudover forventer vi, at du:

  • Har flair for it. Kender du til statens IT-systemer, vil det være en fordel (Statens HR, HR-manager og F2)
  • Har en positiv tilgang til opgaverne og er serviceminded
  • Har blik for detaljen og er god til at overholde deadlines
  • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt – og er god til tal
  • Er struktureret og god til at bevare overblikket i en travl hverdag med mange processer.
Som person lægger vi vægt på, at du er en god teamplayer, der kan udvikle relationer, vidensdele og bidrage til et godt samarbejde. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og effektivt, og at du er løsningsorienteret.

Om HR
HR er en del at JUHR, der består af HR, Jura og Service. Miljøet er omskifteligt og korte deadlines er ofte et vilkår. I HR spænder vores opgaver over alt fra rekruttering og løn, personaleadministration, bearbejdning af ledelsesinformation, sparring til styrelsens direktion, MUS/LUS og lønforhandling til strategiske tiltag, organisations- og ledelsesudvikling. Vi samarbejder med mange interessenter og er dagligt i dialog med både ledere, chefer og medarbejdere i hele huset.

Social- og Boligstyrelsen er en arbejdsplads med en spændende, relevant og travl hverdag, et stærkt kollegialt sammenhold, en uformel omgangstone og et højt ambitionsniveau. Social- og Boligstyrelsen er en pendlervenlig arbejdsplads med mange ansatte fra både Sjælland og Jylland. Kontoret ligger under 10 minutters gang fra Odense Banegård.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation. Hvis vi tilbyder dig stillingen, vil du blive bedt om at sende en privat straffeattest til brug for vurdering af, om du kan ansættes. Ansættelse er således betinget af både fremlæggelse af straffeattesten, og af tilfredsstillende oplysninger i attesten.

Stillingens ansættelsesområde er Social- og Ældreministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Social- og boligstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C.

Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside sbst.dk. Der er ansøgningsfrist den 7. august 2023.

Vi forventer at afholde 1. samtalerunde i uge 33. Der vil indgå et testforløb for kandidater, som går videre til anden samtalerunde.

Vil du vide mere?
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Social- og Boligstyrelsen ved at kontakte leder af HR Bente Stavad på bsmo@sbst.dk. Eller på telefon 91 37 02 85. Der afholdes dog ferie i uge 29-30.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Social- og Boligstyrelsen, Edisonsvej 1, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170505&DepartmentId=8895&MediaId=2536&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5866297

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet