Samsung supportmedarbejder til Odense søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du yde en god kundeservice og agere problemløser? Kan du lide at arbejde i et travlt, men spændende miljø på et ungt og dynamisk team? Så er det dig, vi mangler.
Lige nu udvider vi vores personale hos Foundever til varetagelsen af kundesupport på vegne af Samsung.

Hvad søger vi?

  • Du skal være effektiv og kundeminded.
  • Du skal have en positiv attitude omkring problemløsning og hjælpe med at opretholde den høje standard af service som Samsung forventer.
  • Du skal kunne tage ansvar for dit eget arbejde og samtidig indgå i tæt samarbejde med hele det danske team omkring de fælles mål, som skal opnås.
  • Du skal være omstillingsparat
  • Kan skrive og tale dansk flydende.
  • Du skal være punktlig og stabil

Derudover er det et plus hvis du er/kan/har:

  • Kan skrive og tale engelsk (meget af vores materiale, samt værktøjer er på engelsk)
  • Har erfaring indenfor kundeservice eller evt. call center.

Hvis du kan genkende dig selv i et eller flere af kriterierne, så er du helt sikkert en person, som vi er interesserede i at snakke med!

Så send din ansøgning hurtigst muligt til Job_Odense@connect.foundever.com. Jobsamtaler vil ske løbende. 

Har du spørgsmål, så kan du kontakte Supervisor Magnus Emil Kjær på 30373987

Vi tilbyder

  • En 37 timers stilling med opstart 28. august 2023
  • Individuel udviklingsplan med gode karrieremuligheder.
  • Personlig og professionel udvikling, samt optræning i produktgrupper.
  • Attraktivt arbejdsmiljø med gode kollegaer
  • Medarbejderrabat på Samsung produkter
  • Fast månedsløn, fritvalgskonto samt mulighed for optjening af bonus
  • Arbejdstiden består at skiftende arbejdstider med 3-ugers rotation. Timerne skemalægges i følgende tidsrum:
    • Hverdage 08:00 til 20:00
    • Lørdag & Søndag 10:00 til 15:00

Arbejdet er rettet direkte mod Samsungs danske privatkunder, men du vil selvfølgelig indgå som en del af hele Samsungs Nordiske supportteam.

Arbejdet som vi tilbyder, består hovedsageligt i at besvare spørgsmål af teknisk karakter samt teknisk fejlsøgning. Dette kommer til at foregå primært via telefon, men også via e-mail, chat og sociale medier på forskellige platforme.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS, Agerhatten, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job_odense@connect.foundever.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886864

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet