Kontorassistent til Norrecco A/S i Odense søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der er travlt hos Norrecco A/S, i Odense, og derfor søger vi 2 fleksible kontorassistenter, som kan hjælpe med ferieafløsning henover sommeren og gerne ind i efteråret. Der ligges vægt på, at du er fleksibel, da der kan være tale om at hjælpe ud over den vagt, som du selv dækker.
Åbningstiderne hos Norrecco A/S ligger mandag til torsdag fra kl. 6 - 17 og fredag til kl. 16. Arbejdstiden inddeles i henholdsvis et skift, der hedder kl. 6 - 14 eller kl. 9 - 17 (fredag kl. 16). Det kunne f.eks. være den tidlige vagt èn uge og ugen efter den sene. Andre dage, ved sygdom eller lign. kunne det blive hele vagten fra kl. 6 - 17.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Telefonisk og personlig kundebetjening
  • Fakturering
  • Oprettelse af sager i Navision
  • Registrere ind- og udgående transporter af jord
  • Forefaldende kontorarbejde som f.eks. bestilling af kontorartikler, klargøring til møder og afrydning fra samme

Faglige kompetencer:

  • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne

Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. JKS A/S varetager rekrutteringsprocessen for Norrecco A/S og alle spørgsmål til stillingerne kan derfor rettes til afdelingschef Tina Slothuus Hansen på tlf. 63125752 eller mail tsl@jks.dk. Af GDPR hensyn modtager vi ikke ansøgninger på mail.
Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

  • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
  • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
  • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
  • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
  • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Odense, Jarlsberggade 15, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153534&DepartmentId=18983&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843420

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet