Fyns Politi søger administrative medarbejdere til Anklagemyndigheden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Odense

Har du lyst til en udfordrende og afvekslende hverdag, er du god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt og har du evnen til at indgå i et stærkt fagligt team, så er du en af de medarbejdere vi søger.

Vi har ledige stillinger i anklagemyndighedens administrative enhed, der er en central enhed i anklagemyndigheden, som løser diverse opgaver fra at straffesagen modtages i anklagemyndigheden til den afsluttes med en dom eller en anden afgørelse.

Om jobbet

Dine opgaver vil blandt andet bestå af:

• Registrering/fordeling/behandling af ind- og udgående post
• Indhentelse af attester, erklæring og udtalelser fra andre offentlige
myndigheder
• Håndtering af fristforlængelser, anholdelser og kendelser
• Digitaliseringsopgaver
• Fremsendelse af sager til retten
• Registrering af afgørelser
• Indberetning af afgørelser til kriminalregistret og andre offentlige
myndigheder

Om dig

Vi forventer:
• At du har en kontoruddannelse eller lignende
• At du er fortrolig med anvendelse af IT
• At du er i stand til at arbejde struktureret og indgå et team
• At du er serviceminded
• At du er robust og ansvarsbevidst i opgaveløsningen
• At du formulerer dig klart og tydeligt - skriftligt og mundtligt
• Er nysgerrig og har lyst til læring

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Fyns Politi med adresse på Hans Mules Gade 1-3, 5000 Odense C.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Stillingerne er på fuld tid til besættelse snarest muligt. Der er tale om 2 faste stillinger og 1 vikariat af 12 mdr. varighed.

Kontakt og ansøgning

Spørgsmål til stillingen kan rettes til sektionsleder Tanja F. Clausen på tlf. 2555 5868.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk

Ansøgningsfrist: 7. juli 2023 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fyns Politi, Hans Mules Gade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/rp10936

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860706

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet