Flexmedarbejder til aktivitetsteam hos Plejehjemmet Rytterkassernen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en flexmedarbejder til vores aktivitetsteam. Så vil du sammen med os blive gode til at blive bedre?

Om os 
På Plejehjemmet Rytterkasseren er vi ca. 57 skønne ansatte. Vi er både social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, pædagoger, ergoterapeut og husassistenter, og selvfølgelig studerende og elever. Vi ligger centralt i Odense, nær det hyggelige H.C. Andersen kvarteret og banegårdscenteret, og letbanen. Vi har 52 beboere, som er fordelt på 6 afdelinger, hvoraf 4 er demensafsnit.

På Plejehjemmet Rytterkasernen taler vi om at have ”hjertet på rette stede”, og har en åben tilgang til borgerens forskelligheder, livsstil og livserfaring. Vi arbejder selvfølgelig ud fra den rehabiliterende referenceramme og har forståelse for, hvor vigtigt det er, i samarbejde med borgeren, at arbejde med det hele menneske. Vi sikrer at inddrage både det personlige og professionelle netværk, der er omkring vores borgere. Således, at vi ser og støtter den enkelte beboer, ud fra et holistisk menneskesyn, i at bevare og skabe et aktivt, værdigt og meningsfuldt liv.

Som medarbejder i vores aktivitetsteam skal du selvstændigt kunne overskue, planlægge og varetage forskellige aktiviteter for vores beboere, du vil sammen med en kollega stå for arrangementer i huset hver uge. Jobbet indeholder en tovholderfunktion for vores ca. 10 frivillige der kommer i huset.

Er du vores nye kollega?
Vi ønsker os en ny kollega, der bevidst om din egen faglighed og tør sætte den i spil. Derudover sætter vi pris på humor og et godt humør og at du formår at give netop det videre til beboerne. Som kollegaer vil vi gerne investere i hinanden og vores kollegaskab, bl.a. med fælles arrangementer. Du skal have lyst til, at vi sammen udvikler vores fællesskab, og samtidig være en nærværende, opmærksom og loyal kollega.

Vi lover dig en grundig introduktion, med sidemandsoplæring af engagerede kollegaer og ledere. Du skal have viden og kendskab til it på middel niveau. Du må gerne have flair for at synge og improvisere, ligeledes er det en fordel at kunne spille på et instrument. Ved større arrangementer samarbejder vi med forskellige samarbejdspartnere i kommunen, her er aktivitetsteamet primusmotor i planlægning og indkøb. Vi følger årstidens højtider, og har 6 gange om året, en restaurantaften for vores beboere og pårørende, hvor vi planlægger og servere mad fra vores madleverandør.

Vi tror på det gode samarbejde, både mellem ledelse og medarbejder og i vores medarbejdergrupper. Vi hjælper hinanden, har alle hjertet på rette sted og gør alt for at give vores beboere livskvalitet og skabe et godt samarbejde med de pårørende. Derudover skal du have lyst til at være en del af en arbejdsplads med et stærkt fagligt fokus, fleksible rammer, en meget engageret ledelse – og med en kollegaflok, der værner om - og respekterer hinanden.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Du skal på ansøgningen beskrive eventuelle skånehensyn og dit faktiske bevilligede timeantal. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan indhentes hos plejehjemsleder Rikke Valentin Jensen på rivj@odense.dk

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 11. august 2023. Samtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Rytterkasernen 7A, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e7519f76-11b1-4bba-93e0-cb949ebd6321

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882419

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet