BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være vores nye elev de næste to år med start 1. september 2023?
Om du har en baggrund fra handelsskolen, eller en kandidat fra universitetet. Så tilbyder vi et job, hvor di vil få en bred allround kontoruddannelse indenfor ejendomsadministration.
Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor en grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke må være en del af vores hverdag. Vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale
arbejdstid.
Jobbeskrivelse:
- Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
- Styring af salgssager fra start til slut
- Arbejde med regnskab herunder afstemninger og bogføring
- Korrekturlæsning
- Ad-hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
Kvalifikationer:
- Stærk personlighed med stort drive
- Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
- God til grammatik og sans for detaljen
- Kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken er en fordel
Vi lægger stor vægt på, at du:
- Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
- Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
- Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
- Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
- Har drive og er selvstændigt tænkende
- Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
- Får mange opgaver for hånden
- Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl
Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og til tiltrædelse hurtigst muligt.
Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Joachim Rosenørn-Due på tlf.nr. 20 60 33 05.
Send din ansøgning mærket ”Administrator elev” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til jrd@admdk.dk. Ansøgningsfrist hurtigst muligt.
Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ADMINISTRATION DANMARK ApS, Gammelsø, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jrd@admdk.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881300