BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til både tal og mennesker? Trives du i en hverdag, hvor der både er perioder med fordybelse i økonomi og andre med engageret og serviceorienteret kundebetjening? Så er du måske den helt rigtige til Civicas forbrugsteam.
Få en hverdag der handler om både tal og mennesker
Som vores nye kollega bliver du en del af Civicas kundeservice, bestående af 20 medarbejdere, og vil i dagligdagen indgå i et team af 5 dygtige og engagerede kollegaer, som deler din glæde ved tal og god service.
Du vil primært komme til at bruge din viden og erfaring inden for tal, økonomi og regnskab, når du skal udarbejde beboernes årlige forbrugsregnskaber og flytteafregninger, samt ved behandling af vores debitorer.
Din evne og lyst til at arbejde med mennesker kommer i spil, når du en del af dagen, bemander Civicas Callcenter eller reception. Du vil altså i Civica få mulighed for at kombinere tal-arbejde med den udadvendte kundebetjening i en dagligdag med mange forskelligartede opgaver. Vi sørger naturligvis for grundig introduktion og oplæring.
Dine vigtigste opgaver er, at:
- Udarbejde forbrugsregnskaber
- Udarbejde flytteafregninger
- Lave rykkerkørsel vedr. debitorer
- Håndtere telefonisk og personlig ekspedition af Civicas medlemmer, beboer og samarbejdspartnere
Om dig:
Du er servicemindet og sætter en ære i, at alle beboere, kollegaer og andre samarbejdspartnere får effektiv hjælp og en god oplevelse, når de henvender sig til dig. Du er rolig og struktureret, og så er du typen, der bevarer både overblikket og det gode humør, når der bliver travlt.
Derudover er det afgørende, at du:
- Har en faglig relevant uddannelse inden for området eller erfaring med forbrugsregnskaber
- Er talstærk, med en kritisk sans og evnen til at forstå økonomiske sammenhænge
- Har økonomisk erfaring og mod på at byde ind og tage initiativ/ansvar i forbindelse med løsning af opgaverne i teamet
- Har solide kompetencer inden for IT, herunder erfaring med MS Office (gerne Excel)
- Har gode kommunikative evner og lysten til at arbejde med kundeservice
- Er god til at samarbejde og er en aktiv spiller i forhold til at skabe et positivt arbejdsmiljø
Yderligere informationer
Hos Civica får du en god og stærk arbejdsplads, med gode arbejdsforhold og store udviklingsmuligheder. Derudover har vi et stort fokus på at bevare vores høje medarbejdertrivsel og gode arbejdsmiljø, hvor der både er plads til faglig seriøsitet og et godt grin med kollegaerne. Vi tilbyder stabile arbejds- og ansættelsesvilkår og stillingen aflønnes efter overenskomst med HK.
For at søge jobbet, skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden. Ansøgningsfristen er 30. august 2023. Vi forventer at afholde samtaler i starten af september. Forventelig opstart d. 1. november 2023.
Har du spørgsmål kan du henvende dig til kundechef, Jessie Frydenborg. Jfr@civica.dk / 63125114
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Civica er Fyns stærke almene boligorganisation med mere end 12.000 boliger fordelt i 131 boligafdelinger. Vores boligudvalg spænder bredt fra ungdomsboliger og familieboliger til seniorbofællesskaber fordelt ud i flere af de fynske kommuner. Hos Civica er vi fremtidsorienterede og forandringsparate. Vores mål er kontinuerlig vækst og udvikling af vores boliger og boligområder. Der er ca. 200 medarbejdere i Civica. Læs mere om boligorganisationen på civica.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Civica, Carl Nielsens Kvarter 14, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://civica.dk/job-i-civica/ledige-stillinger/?hr=show-job/158184&linkref=126702&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886915