BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så er stillingen som telefonist i Informationen, Patient- og Pårørendeservice , Svendborg Sygehus måske noget for dig.
Hos os får du et vigtigt opgavefelt tæt på patienters og pårørendes behov, hvor du ofte er første møde med Svendborg Sygehus. Vi søger derfor en telefonist/receptionist, der motiveres af at yde service.
Du indgår i et team med erfarne og fleksible kolleger, hvor du på lige fod med dine kolleger har skiftende vagter fordelt på dag- og aftenvagter alle ugens 7 dage, herunder weekender/helligdage. Du må være positivt indstillet på fleksibelt at tage ekstra vagter, da vi er en afdeling, der altid har åbent for at servicere vore patienter, borgere, kolleger og samarbejdspartnere.
Dine opgaver er bl.a.:
- Ansvarlig for sygehusets akut- og beredskabstelefon
- Håndtering af alarmer og tilkald af beredskab samt bistå med akutte opgaver
- Telefonbetjening intern/ekstern
- Personlig betjening/vejledning ved henvendelse i Informationen
- Tilkald af klinisk og teknisk vagtpersonale
- Patientbefordring
- Diverse administrative opgaver og deltagelse i arbejdsgrupper
- vil og kan arbejde i en stor politisk styret innovativ organisation inden for sundhedsvæsenet
- er fortrolig med IT
- har nemt ved at tilegne dig ny viden
- har en behagelig telefonstemme samt taler og forstår dansk og gerne engelsk
- 'har en professionel tilgang til at yde service med kvalitet/empati, og kan fungere i et til tider hektisk miljø med mange opgaver
- er empatisk og imødekommende, med et godt humør og lyst til kontakt med mange personer
- er bevidst om, at du er sygehusets ambassadør (stemme/ansigt udadtil)
- er psykisk robust og handlingsorienteret og kan træffe hurtige beslutninger ud fra afdelingens procedurer og instrukser
- er bevidst om dit eget bidrag i forhold til det gode og velfungerende arbejdsmiljø herunder at løfte opgaverne i et team, hvor service og fleksibilitet er i højsæde
- har erfaring med aftenvagter
- en spændende og udfordrende arbejdsplads, som lægger vægt på uddelegering af ansvar, hvor den enkelte medarbejders indsats og kompetencer er et vigtigt bidrag til sygehusets drift og vision
- en grundig og individuel oplæring og tilknytning af mentor
- en travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og med stigende krav til kvalitetssikring
- fokus på at udvikle og harmonisere interne arbejdsgange i forhold til det tætte samarbejde på tværs af geografier og de kliniske afdelinger
Tiltrædelse, løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 32 timer.
Stillingen er ledig fra 1. oktober 2023 eller efter aftale.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst HK.
Hvis du har uddybende spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Anette Sølvberg Møller på 29658828.
Om afdelingen Patient- og Pårørendeservice er en afdeling med patientservice som kerneopgave, og vi arbejder hver dag på at skabe et endnu skarpere fokus på den patientoplevede kvalitet. I afdelingen skal enhver given situation med andre ord ses med patientens øjne. Det er vigtigt, at patienterne oplever deres besøg på OUH som en helhed, og at OUH som sygehus tager et fælles ansvar for patientens situation.
Afdelingen består af Informationerne I Odense, Svendborg og Nyborg, Patienthotellet, Kørselskontoret, et sekretariat, en patientguideordning og står for koordinering af frivillighed på OUH.
.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital Patientcenter, Kløvervænget 10, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225761&DepartmentId=6903&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874661